שאלות ותשובות

ריכזנו עבורכן את השאלות הנפוצות אודות המוצר והשימוש בו

מה שחשוב בתרגול נכון

לא ברור לי מה זה לנשום דרך הבטן ולמה זה חשוב?
נשימה דרך הבטן היא נשימה סרעפתית. יש לה מספר יתרונות: היא משפרת את  איוורור של הראות, מרגיעה  משום שמורידה את רמת האדרנלין בדם והיתרון הכי חשוב לנו שלסרעפת מתחברים כל האברים הפנימיים מפני שהם עטופים במין מעטפת אחידה שמחברת בינהם ומקשרת את הכל לסרעפת לכן כאשר סרעפת עולה  היא מעלה את כל האיברים הפנימיים ומורידה את העומס מרצפת האגן. זה מסביר למה כדאי להתחיל את הכיווץ של רצפת האגן בנשיפה. שוב נחזור- שאיפה –בטן יוצאת החיצה ונשיפה –בטן נכנסת פנימה ובזמן הנשיפה מתחילים את הכיווץ של רצפת האגן. אם קשה לך תתחילי בשכיבה ובהמשך תנסי בעמידה עם סט של פיפלקס
למה חשוב להרים את המשקולת ולהחזיק אותה ביד בזמן ההפסקות?
לשרירים חלשים ישנה נטייה להתעייף מהר לכן ההפסקות בין התרגילים מאוד חשובות  כדי לתת לשריר זמן להתאושש .אם המשקולת טלוייה על החוט בזמן ההפסקה ורצפת האגן לא מכווצת זה מושך את כל הרקמה הרכה באזור הנרתיק החוצה וזו פעולה שלא רצוי לעודד אותה, לכן בזמן המנוחה כדאי להרים את המשקולת ולהחזיק אותה ביד ורק לאחר ביצוע כיווץ הבא בעדינות לשחרר את המשקולת ולהמשיך להתאמן.
איך תירגול  של 5 דקות פעמיים בשבוע יכול לעזור לי לפטור את הבעיה ולחזק את רצפת האגן?
תירגול עם משקולות של פיפלקס אמור ללמד את רצפת האגן שלך לעבוד נכון נגד ההתנגדות בתנוחות הפונקציונליות ובתנועות, בנוסף התנועתיות של קפיץ המיוחד כל הזמן מזכירה לרצפת האגן שלך לעבוד, אך זה לא הכל , את צריכה ללמוד ולייסם את זה בחיי יומי-ום שלך ולבצע כיווצים במהלך היום בכל מיני סיטואציות שדורשות מאמץ כמו קימה מהמיטה, הליכה מהירה, שיעול , שירה ,צחוק , הרמת ילד, וכמובן במהלך קיום יחסי מין. אם הזמן רצפת האגן שלך תלמד לתפקד באופן אוטומתי ולא תצטרכי לחשוב על זה.

השפעה על התפקוד המיני

למה אימון רצפת האגן משפר תיפקוד מיני?
ככל שרצפת האגן של האישה חזקה יותר היכולת של האישה לבצע  את סגירתה המלאה משתפרת וזה משפר את הזיכפה של בן הזוג, כתוצאה מזה שני בני הזוג נהנים יותר במהלך קיום יחסי מין ואפילו בהרבה מקרים מדווחים על יכולת של האישה להגיע לאורגזמה עוצמתית יותר.בעזרת משקולות של פיפלקס ניתן לעבוד על חיזוק רצפת האגן בתנוחות האופיניות לתנוחות מיו כמו עמידת שש, עמידת ברכיים ,עמידה בכיפוף הגוו עם השענות על שולחן התירגול הנ"ל יעזור לכן בשיפור תפקוד המיני.  
למה חשוב להתאמן בעמידה ולבצע בו זמנית כל מיני תנועות?
אימון בעמידה הוא אימון פונקציונלי זאת אומרת מקורב לפעילות יומיומית . במהלך הפעילות הימית אנחנו נמצאים במצבים של עמידה , הליכה ותנועות. כל פעולה מאומצת גורמת לכיווץ שרירי בטן וזה מעלה לחץ פנימי בתוך הבטן ודוחף את כל איברים הפנימיים לכיוון רצפת האגן וכאן היא חייבת לדעת להגיב ולהתכווץ. אימון במצבים של עמידה עם תנועות אמור ללמד את רצפת האגן לעמוד בעומס של הרבה מצבים שאנחנו נתקלים בהם בחיי יומיום.

שימוש נכון בטמפון

למה חשוב להכניס את הטמפון עמוק?
שרירי רצפת האגן מסודרים בשכבות ותפקידם לבצע סגירה של הפתחים  ועליה כדי לתמוך באיברים פנימיים. אם הטמפון נמצא נמוך בפתח הנרתיק הוא מפריע ולא מאפשר סגירה מלאה, גורם לתחושה לא נעימה וגם יכול להדחף החוצה לכן חשוב שהוא יהיה מעל שכבה החיצונית של רצפת אגן ואז הוא מעודד אותה להסגר ,לעלות ולמנוע יציאה של הטמפון החוצה כאשר הוא נמשך על ידי המשקולת וזה בידיוק אותם פעולות שרצפת האגן צריכה לדעת לבצע ואימון כנגד המשיכה של המשקולת פיפלקס עלול לסייע לשפר את כח סבולת וקורדינציה של שרירי רצפת האגן.
למה חשוב לתרגל עם טמפון דק יותר?
ככל שהטמפון דק יותר המאמץ של שרירי רצפת האגן שצריך להשקיע כדי להחזיק אותו גדול יותר ותירגול עם טמפון דק זה תירגול בדרגות קושי גבוהות יותר שמעודד סגירה מלאה של השרירים ועליה בכח וסבולת, אך חשוב שלא תמהרי ואל תתחילי מתרגילים קשים מדי אם את עדיין מתקשה לעבוד עם טמפונים עבים , זה רק ידכא אותך , את תגיעי לזה אך בהדרגה.